Lilla julafton i Södertälje :)

Jaa, som ni kanske förstår så följde jag med till Södertälje :) Å idag var vi på stan och köpte de sista julklapparna å shoppade lite :) Vi hade även lilla julafton idag :) Å allt var så himla mysigt och gott! Jag har längtat så mycket efter att få äta riktig julmat nu (å inget joll som man får på skolan) så det var riktigt gott!
Vi var i en fritidslokal som hyresgästerna på de här området får använda, så det fanns även ett biljard- och pingisbord där som dom spelade :) Men jag kollade bara på :)

Jag knäppte lite kort också, men jag lägger ut dom när vi kommer hem igen eftersom jag inte har någon kamera sladd med mig, och vi tog inte med våran bärbara heller, som det finns minneskortsläsare i. Det blev dock inte så många kort eftersom jag, för det första, glömde bort att knäppa kort där och för de andra så tog batterierna slut å vi hade självklart inga extra med..

Ser nu, när jag sitter här, att Maggan har en minneskortsläsare hon också, men jag lägger in bilderna hemma iaf :) Orkar inte nu..

Imorgon blir det iaf hemfärd, eller idag ser ja nu på klockan.. Det har ju varit ganska fullt upp hela dagen idag så ja känner mig ganska trött nu, så nu blir det sova :)

Natti natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0