Sent igår, tredje advent idag!

Det blev lite sent igår, så det blev inget mera inlägg då.. Jag skriver nu istället.
Det var iaf till Madde, Jan och Theo vi åkte igår, och där blev vi kvar hela kvällen å nästan halva natten :) Någongång efter 02 åkte vi hem iaf.. Men trevligt var det! Kaffe massa kaffe, pepparkakor och en Beck film som jag inte såg så mycket av men de jag såg var bra iaf :)

Idag när jag vaknade höll min kära mor på att göra munkar :) GOTT! Hoppas vi ska provsmaka snart eller fika :)
Å tredje advent är det idag också, och bara 10 dagar kvar till julafton! :) Wihii!..


  Tredje advent!! :)

Nu ska ja gå å göra något annat!
Tjingeling så länge!
Postat av: Madde

Förlåt att jag somnade.. Men blir jag trött kan jag inte hjälpa de, utan jag bara somnar. Sorry!

2008-12-14 @ 23:46:02
URL: http://maddevennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0