Provresultatet...

Jaa, idag fick jag veta resultatet på politik provet.. Jag hoppades ju på att jag skulle få G, men precis som jag trodde så gick de inge bra.. Jag fick bara 12 poäng, å man skulle ha 22 för G... Snacka om DÅLIGT resultat!!
Så det är bara sätta sig och plugga på de där igen, för på onsdag blir det muntligt..

Idag ska jag försöka vara duktig och plugga hade jag tänkt, iaf fortsätta läsa lite i bumface och skriva klart det jag börjat på om boken.. Ska även försöka knåpa ihop lite julkort, om jag har allt jag behöver till det, och om jag tar mig tid till det.. Men det är ju roligt att pyssla så risken är väl stor att jag sätter mig med julkorten istället för att plugga :)

Nu ska jag gå ut i snövädret med Misty!
Bye bye


        Misty :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0