På skolan..

Nu sitter jag framför datorn på skolan och har precis skrivit klart ett arbete, "språkpolis eller språkliberal?", på svenskan.. (Skriver man så?!). Så nu sitter jag å väntar på att Marina (svenskaläraren) ska bli klar med genomgången för rapport skrivning, så att hon kan kolla på mitt arbete.. Hon gick även igenom det förra veckan, men de som inte var här DÅ får lyssna nu.. Så det är bara för mig att sitta och vänta..

Jag har bytt bok på engelskan.. Men det har jag glömt bort att skriva. Enligt våran svenska lärare så ska man ALLTID läsa minst till sida 50 innan man skiter i boken (om man tycker att den är dålig alltså). Å det gjorde jag med "Girl with a pearl earring" men den var så tråkig! Så nu har jag bytt till en bok som heter "Bumface" istället, och än så länge så är den mycket roligare :)

       
Här är boken Bumface :)

Läraren är klar så nu ska ja gå!
Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0