Klar?

Nu tror jag att omdesigningen är klar.. Vad tycks? 
Det jag tycker är lite tråkigt är att jag vet att de flesta andra som läser min blogg inte ser den lika som jag gör.. Alltså, andra har en annan upplösning på datorerna så hela designen syns inte :( så typ bilden på mig, som jag har lagt in nu på vänster sida, syns inte för alla.. Eller så syns bara en del.. Å det är ju tråkigt, för de ser ju inge bra ut så =/ Men men, så kan det vara..

Idag var jag iaf ut på byn och gick i affärer med Cilla och hittade faktiskt en "klänning" som jag troligtvis ska ha imorgon :) En sådan som jag letat efter rätt länge nu, och äntligen hittat :) Bara hoppas att jag kommer använda den också, fler gånger alltså :) Köpte även ögonskugga och knästrumpor som var väldigt långa :) Haha!..
Drack kaffe gjorde vi också, och självklart pratade massa :)

Nu blir det nog sova, kanske.. Om jag inte sätter mig och fipplar lite i photoshop då.. :)
Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0