Inget av de..

Ni som känner mig eller brukar läsa min blogg kanske förstår vad jag kommer skriva nu..
Det blev inget av de jag skrev i de tidigare inlägget.. Alltså varken pluggning eller julkort.. =/ Vi åkte iväg och åt pizza på bandy med Daza istället och sen någon timme senare la jag mig och skulle vila en stund.. Men vila en stund blev det ju inte, jag sov från typ 16 till 19:20.. Väldigt tråkigt att jag aldrig får något gjort, jag blir så besviken på mig själv.. =/ Fast jag har varit väldigt trött också nu de här senaste dagarna..
Efter att jag varit vaken lite mer än en timme så åkte vi till Madde, Jan och Theo :) Å de var ju roligt iaf :) Kom hem runt 00:30, och nu sitter jag här..

Kom på att jag har glömt bort att berätta att jag har en ny mobil nu också, som jag håller på å provar.. Eller, den är "ny", ny för mig men köpt av Daza som han har haft ett tag. Min Samsung började ju balla ur nu på slutet, knapparna fungerade inte alltid och helt plötsligt kunde de stå "sätt i sim-kort" och de kom upp påminnelser flera veckor INNAN de datumet som påminnelsen egentligen var inställd på =/ Så knepigt!.. Så nu har jag iaf en Sony Ericsson W890i i silver, det är lite krångligt att använda den eftersom detta är första gången jag har en Sony Ericsson.. Jag har alltid haft Nokia mobiler förut och EN Samsung.. Men de är roligt med "nya" grejer också :)

                                           
Här är Samsungen jag hade                Detta är mobilen jag har nu.
  Samsung SGH-E730                     (fast inte en 3 mobil som bilden visar)             
                                                              Sony Ericsson W890i

Nu blir det sova!
Natti natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0