Hemma igen

Jaha, då var man hemma i Edsbyn igen.. Jag hade gärna stannat där lite längre :) roligt att vara borta tycker jag, å speciellt när man åker bort sådär, lite längre alltså så man sover borta också :)
Men ganska skönt att komma hem också på ett sätt.. Lite mer julstämning här hemma, det finns ju snö här iaf :) De gjorde det inte i Södertälje, där var de grått och regnade när vi var på stan..
Men det känns inte riktigt som jul ändå tycker ja.. =/ Förstår inte varför.. Jag vet ju att det snart är julafton men de känns inte så.. Alldeles konstigt.. =/

Nu när jag är hemma så ska jag lägga upp lite bilder också, såg att det bara blev ett kort från lokalen, där vi var och åt och så, innan det ens var färdigdukat.. =/ Å sedan på lite julklappar vi fick.

Från lokalen:


   Långbordet

Julklappar:

      
Handduk från Felix              Julkort från Daniel

             
Bok jag fick av Micke      Signerad var den åå :)    Godiskorg, Magnus fick av Micke


Å så har jag knäppt kort på det jag köpte :)

             
Ett diadem                             Armband                  Strumpbyxor (äntligen hittat!)


En kofta :)

Allt är köpt på H&M, hade velat haft mer pengar så jag kunde köpa mer men de kommer fler tillfällen :) Valde mellan en svart eller en röd kofta, hade velat haft båda två, men jag ville ha pengar kvar också.. Å som ni ser på bilden blev det en svart :) Men då kan jag ju kanske beställa en röd på nätet efter jul om jag skulle vilja, nu när jag sett dom i verkligheten :)
Köpte även en julklapp till fader, men jag lägger inte ut den.. Kan knäppa MASSA kort på julafton istället, om jag inte glömmer bort kameran då :)

(Ursäktar de dåliga kortet på armbanden, kameran är inge bra när man knäpper lite närmare..)

Ojojoj, blev ett långt inlägg nu så jag tar och avslutar nu tror ja :)
Ska dricka lite mer kaffe (om det finns nå kvar), och vara lite social innan Johan och Carina åker hem.

Skriver nog igen sen!
Bye sålänge! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0