Godmorgon..

Sitter här och dricker mitt morgonkaffe och tänkte skriva ett inlägg innan jag ska till skolan.. Börjar 09:05 idag, inga inställda lektioner, men SvB ska ha nationella prov idag (inte jag, jag har valt att göra dem till våren), så jag undrar vilken sal vi ska vara i på matten idag? =/

Igår skrev jag ju om att jag hade tråkigt och inte visste vad jag skulle göra, och att magnus också var borta och allt va de var.. Men när Magnus kom hem igen så blev det iaf att vi åkte till Madde, jan och Theo och fikade :) Svärmor Anita var också där :) Madde hade hämtat Anita när hon skulle hem ifrån jobbet så när svärmor ville hem igen skulle Madde skjutsa henne. Jag följde också med. Jag står å "puffar" lite medans Madde flyttar bilar, näa allt är färdigt sätter jag mig bak och vi ska åka iväg.. Backar och BONK!! - Vad var de där? Jag och svärmor viker oss av skratt när vi förstått att det visst stog ett träd "ivägen" ;) Madde kör framåt och ska ta om allt igen, vi kikar in mot huset och ser där först Jan som står och kollar sedan Magnus som kommer och står å kikar vad som hänt, vi asgarvar i bilen utanför! Sen ser man Jan står och pekar mot trädet och då börjar både han och Magnus också vika sig av skratt :) Otroligt roligt tycker jag! :) Haha, detta kommer jag alltid minnas :) Min ALLRA första bilolycka! (om man ens kan kalla en sån här händelse för bilolycka? :)

Nu måste jag gå till skolan!
Tjingeling så länge!
Postat av: Madde

Åh va pinsamt de var! men den bjuder jag på. Hoppas du vågar åka med mej fler ggr :)

2008-12-03 @ 19:25:16
Postat av: Cilla

Haha! Gud va roligt!!!

2008-12-04 @ 16:46:11
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0