Fredag kväll?!

Jaha, vad ska man skriva?.. Vad ska man göra?.. Det har varit så fullt upp nu de här senaste dagarna så jag är rastlös typ hela tiden nu =/
Igår var vi iaf till svärmor, Anita, och åt julmat igen :) Sedan blev det en "tripp" till Madde, Jan och Theo :)
Idag var vi också till M, J och T. Jag hann bara kliva upp och dricka en kopp kaffe så skulle vi åka, och kom väl hem därifrån för typ 2 timmar sedan.. Då har ju vi varit borta hela dagen, men ändå så är jag rastlös nu.. =/
Jätte sugen på vaniljglass och kolasås är ja också.. Eller chokladsås.. Men vi har inget av de :(
ÅÅ! De typ spritter i benen på mig.. Får panik.. Det är ju fredag kväll, jag vill inte bara sitta och glo, jag vill göra någonting... 

Ska man gå å sova istället för att vara vaken kanske?

Bye..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0