"Ett tag" haha!

Haha.. Idag, nästan precis när jag kom hem ifrån skolan, så skickade Cissi och frågade om hon kunde komma förbi ett tag och om jag ville följa med henne till ICA och hämta ut ett paket, å självklart ville jag de :) Alltid roligt att träffas :)
Hon kom hit efter ca en timme och vi åkte iväg till ICA, där dom sa att paketet inte hade kommit än och att de stog på lappen att hon skulle hämta ut det efter klockan 16. (Haha..) Å med tanke på att det var typ 3,5 timmar kvar tills klockan var 16 så åkte vi hem till mig och drack kaffe å pratade istället :)

När klockan var strax efter 16 så åkte vi och hämtade ut paketet, som var en julklapp till hennes Fredrik, och sedan till Texx (stavning?) och Linnéas. Sen åkte vi hem hit igen och slog in julklappar och drack ännu mera kaffe (eller, iaf jag.) Under tiden som Cissi var här, så var hennes Fredrik i Bollnäs med sin bror och köpte julklappar, så han skrev och sa åt henne att hon absolut inte fick komma hem innan han skrev att hon kunde de, eftersom han var tvungen att slå in paketen före :) Haha.. Å runt 20 tiden skrev han att hon kunde komma hem om hon ville :) haha, hon skulle komma hit en vända men blev i stort sett hela kvällen :) roligt! 

Å på Linnéas hittade jag två jätte fina tröjor som jag vill ha! Men jag var lite snål när jag var där, eftersom jag inte har så mycket pengar kvar och har inte köpt klart alla julklappar.. Så det blev inga tröjor :( Men ja vill så gärna ha dom!! Jag får försöka flirta med mor och far eller Magnus så kanske någon av dom kan handla åt mig ;) Julklapp kanske? :) 
Jag har även sett tre klänningar på tradera som jag skulle vilja ha, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken, och jag vill inte betala för mycket heller.. Jag känner mig snål när det gäller dom också, plus att dom snart "går" ut! Måste försöka bestämma mig.. :(

Jag ska sätta mig och fundera nu och kika lite på kontot.
Bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0