En liten tripp ändå

Efter det tidigare inlägget gick jag å la mig, somnade och sov till klockan 19, då Magnus väckte mig och sa att jag inte fick sova nå mer :) Fast jag hade ju sagt åt honom att han var tvungen att väcka mig efter ett tag om jag somnade..

Vid 20 tiden iaf, så åkte vi till Madde, Jan och Theo där det blev fika, prat och lite tv-tittande :) Å vi kom väl därifrån för ca en halvtimme sedan. Haha, dom borde nog vara ganska trötta på oss, med tanke på hur ofta vi kommer dit, vi får hoppas att dom inte är det!
Madde, ni får säga ifrån annars! :) Å så vill jag be om ursäkt att jag inte sa "hejdå" innan vi åkte tidigare, men jag vågade inte ropa hejdå när du var uppe med Theo så jag säger det här istället :)
Hejdå! :) Å tack för kaffet och fikat!

Vet inte hur det blir med de där julkorten längre heller.. Vi har ju inge lim å det ser ju inte så bra ut om man tejpar fast grejer :) Jag kommer aldrig ihåg att jag måste köpa lim heller, så dom kanske får ligga och vänta tills nästa år, om inte mitt minne helt plötligt blir bättre :)

Nu blir det sova.
Natti natti!
Postat av: Madde

Vi blir inte trötta, jag är ju jämt trött men inte på er :D Ni får komma så ofta ni vill, jag somnar ju alltid ändå så jag är nog inge vidare sällskap, hehe.

2008-12-16 @ 12:53:22
URL: http://maddevennberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0