Den här dagen!

Vilken dag det har varit idag! Shit alltså..

Jag och Cilla var "juliga" idag, röd å vit klädda och fina glittriga tomteluvor :) Har tyvärr inget kort att lägga ut.. Jag tänkte hela gårdagskvällen och hela morgonen idag att jag var tvungen komma ihåg att knäppa kort på oss så ni skulle få se hur fina vi var :) Men det gjorde jag ju naturligtvis inte :(

Vi hade iaf två julavslutningar idag, å tänkte att vi var tvungen att vara lite juliga :) Ena avslutningen var med komvux, och den andra var med syon.. Bara jag, Cilla och syon alltså :) Det var väldigt trevligt :)
Det är även en julavslutning på gymnasiet imorgon med spex och sånt, så då slutar jag troligtvis klockan 11 istället för 14, men de tror jag inte att jag stannar och kollar på..

Matte prov hade jag ju idag också.. Å jag klarade det!! Wohoo! :D

Så under skoldagen var det fullt upp, sen när jag kom hem var de bara lugnt någon timme.. Jag gjorde absolut ingenting! Men någon timme senare åkte vi till Madde, Jan och Theo :) Hann inte stanna där länge innan man greps av typ panik och blev tok nervös! (Men inte av att vara där. Ni som vet, vet. Å ni som inte vet behöver inte veta!) Fick även höra andra tråkigheter senare :(
Men nu känns allt någolunda bra, eller bättre iaf. =/

Ska försöka att inte tänka så mycket på de nu, och se fram emot morgondagen istället, och att det snart är julafton :) Jag är ju fortfarande som ett litet barn på julafton (och även när jag fyller år), jag verkligen älskar paket :) Ni som läser min blogg vet ju redan att jag tycker om att slå in paket, men jag tycker ju även om att få och öppna paket ;) Å för någon dag sedan såg jag ett STORT paket vid granen som inte stått där förut så jag var ju tvungen att kika vem det var till! Å gissa vem det var till?
Jo, till MIG :) hehe.. Jag är nyfiken! Vad kan det vara? :)

Men nu måste jag försöka avsluta de här.. =/ Imorgon ska vi åka till Södertälje och fira jul med Magnus och Maggans barn (Maggan är Magnus andra syster, ifall någon utomstående läser). Det ska bli roligt :)
En sak som är tråkigt är att jag inte har NÅ pengar, så jag kommer inte kunna köpa någonting om de skulle bli så att vi åker in till stan :( Meen, det får gå ändå :)

Nu måste jag gå å sova!
Natti natti!
Postat av: Cilla

hmmm... jag vhar inte fått veta något som du borde bli nervös för.. eller, jag tror inte det iaf.. isf har jga glömt det.. :/

2008-12-20 @ 12:28:56
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0