Dagen före

Idag är de 23 december då, och dagen före julafton :) Det går så fort!

Ikväll, som ja även skrev igår, blir de julmat här hemma :) Å moder min har dukat så fint :) Jag har knäppt några kort som jag kanske lägger ut senare..
Jag har även knäppt lite kort på pyntningen nere som jag kanske lägger ut också.. Som jag skrev förut att jag skulle göra..

Idag blev vi klar med alla julklappar också.. Vi åkte först ut på byn här men hittade inget, så vi skyndade oss iväg till Bollnäs och hem igen lika fort typ, eftersom moder ville ha hjälp med all mat så tänkte vi att vi var tvungen att skynda oss så vi kom hem tidigt.. Så nu är allt klart :) (Iaf inom familjerna) Så skönt! Hoppas att alla blir nöjda och glada över det dom får :) (?)

Jag har dock inte köpt något till Cilla.. Hon sa förut att hon tänkte köpa något åt mig i julklapp, så då känner ju jag att jag måste köpa något åt henne också, men vad? =/ Jag har absolut ingen aning.. Dessutom så har jag minimalt med pengar.. =/ Får se hur det blir och går.. Annars får jag väl köpa något efter jul, så det blir kanske en sen julklapp då :)

Inte har jag färgat håret än heller, men jag har några fler timmar på mig att tjata lite mer :)

Nu ska ja gå ut, kanske ringa efter lite sällskap, sedan vara lite social eftersom Ingrid nyss kom hit (en kompis till min mor) och ta en kopp kaffe å kanske äta en pepparkaksbock, som Ingrid hade tagit med sig.. :)

Skriver väl senare kanske då..
Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0