Boken!

Det blev inge läsande tidigare, Cilla ringde och frågade om hon fick komma förbi på en kopp kaffe, hon hade varit och köpt lite julklappar, så det blev kaffe drickande då istället :) Först sa hon att hon bara skulle komma förbi en snabbis, stanna ca en halvtimme, men det blev lite längre som vanligt, hon gick hem för någon timme sedan bara :) Så jag tänkte att jag ska läsa lite i Bumface nu istället, å sedan sova :)

Å förresten, en sak jag glömde skriva tidigare.. Jag har matte prov imorgon (!!) jag hoppas att det är lätt så jag klarar det, vill inte ha några fler omprov nu.. Det räcker med alla omprov jag har haft i samhälle.. =/
Lycka till, till mig!

Aja, nu blir det läsa iaf!
Natti natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0