Godis!

Det blev ingen färgning idag, moder hade inte tid att färga sa hon, och jag hittade ingen annan.. Så jag köpte ingen hårfärg heller.. Men jag och Magnus skulle ut på byn imorgon och försöka hitta något att köpa till min morfar i julklapp, i typ sista minuten sådär.. Å då tänkte jag köpa en hårfärg ändå, och försöka tjata ännu mer på moder min.. Hon kommer väl slå ihjäl mig med mitt tjatande :) haha..

Men något vi gjorde var att vi åkte till Madde, Jan och Theo och hälsade på :) Å där var det mycket folk som kom å gick en stund tyckte ja :) Först kom vi dit, sen P & L, en liten stund senare kom T och strax efter att han hade åkt så kom Daza..

När vi kom hem så åt vi skinkmackor med mina föräldrar, lyssnade på julmusik och tände ljus, å sedan tog vi fram godiskorgen som Magnus fick av Micke i julklapp och började knapra i oss :) Å fy va gott det var!!

Jag hade även tänkt skriva en sak om Bob Dylan och min far men jag gör det imorgon istället.. Kanske.. Nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mer..
Måste sova.. ZZzz..
Natti natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0