19 December

Godmorgon!
Jag tänkte att jag skulle skriva ett snabbt inlägg innan jag fortsätter med mitt och går till skolan här nu på morgonen.. Jag har absolut ingen luat att gå till skolan idag, var så himla trött när klockan ringde, å jag ville verkligen inte kliva upp.. Jag bara hoppades att svenskan skulle vara inställd men det var den ju inte.. Det är den enda lektionen ja har idag eftersom dom skulle ha julavslutning på gymnasiet.. Men men, det är bara gå till skolan de.

Vi ska ju nog (jag = nog) åka till Södertälje idag, som jag skrev igår, å det är ju roligt. Men det känns lite dumt också.. Min bror fyller ju faktiskt år idag.. 25 år.. =/ Fast han bryr sig väl inte om jag är hemma då eller inte men det känns ju lite dumt iaf.. =/

Aja, måste sluta nu!
Bye bye!

GRATTIS broder Johan på 25års-dagen!!!
Postat av: Cilla

Hoppas du har det jätte bra i södertälje. =)

2008-12-20 @ 12:29:28
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0